18.9.08

Telefonikõne San Marino "sõpradelt".

Mõned päevad tagasi sain telefonikõne. Kuna telefon helises vaid korra või paar ei jõudnud kõnele vastata. Vaatan siis, et võõras number ja ka riigikood ei ole +372. Oli hoopis +378 ehk San Marino. Mõtlesin, et huvitav, kes mulle San Marinost helistaks? Tore oleks küll sellises kohas häid tuttavaid omada, aga paraku ei tea sellest väikeriigist kedagi.
Üsna kohe tuli meelde, et olin kuskilt kuulnud petuskeemist, kus tehti vastamata kõne ja tagasi helistades tuli kõne eest suuri summasid maksta. Mõtlesingi, et kuna mulle teadaolevalt minu pere-või tutvusringkonnas keegi San Marinos ei ela, siis ei hakka ma ka igaks juhuks tagasi helistama. Pealegi, kui tõesti oleks olnud "õige" kõnega, siis oleks vast uuesti helistatud ja mitte kaks korda kutsuda lastud.
Andsin sellest kõnest teada ka Elisasse, mille kõneteenust kasutan. Nad soovitasid ka mitte tagasi helistada ja tänasid info eest.
Muidugi võis see olla ka kogemata valesti valitud number...:-)
Igal juhul olgu see postitus teadmiseks ja meeldetuletuseks, et selliseid petuskeeme kasutatakse.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

just täna keegi kõllas mulle numbril+37866321...,