10.4.08

Teemegi ära!

Eile õhtul kell 18.30 oli naabrivalve Nõmme ümarlaud. Kui mu eelmine sissekanne oli sellest, et miks ometi inimesed ei käi koolitusel, siis tänane sissekanne on sellest, kui toredad inimesed on naabrivalve sektori vanemad :)
Niisiis eile õhtul istusime me viieteistkümnekesi ümmarguse laua taga Nõmme LOVi Halduskogu saalis ja arutasime Nõmme heakorraga seotud probleeme. Peale selle, et jälle sai munitsipaalpolitseile ja LOVile teada antud, millistel tänavatel ja kus täpselt on heakorraga probleeme, siis sama tähtis oli ka arutelu, kuidas oma piirkonda puhtamaks muuta, et mida elanikud ise saavad ära teha. Näiteks prügimajale võrgu ümber ehitada, et lahtine praht tuulega metsa alla ei lendaks või siis kuhu saab tasuta vanad autorehvid ära viia jne jne. Kasulikku infot saate www.tallinn.ee/heakord lehelt, kus on võimalik alla laadida "minu kodu roheline raamat" voldiku, seal on info nii prügimajandusest kui lemmikloomade pidamiset.
Aga mis mulle kõige rohkem rõõmu tegi oli see, et ümarlaual kohalviibinud sektori vanemad organiseerivad järgneva kuu jooksul ka oma koduümbruse koristuse, kokku kutsutakse sektori liikmed ning linnaosa valitsus kindlustab koristajad prügikottide ja vajadusel prügikonteineriga ning Nõmme saab jällegi suveks puhtamaks. See koos töötamine ja omavahel kogemuste ja teadmiste jagamine ongi naabrivalve.
Teeme ära 2008 raames on ka naabrivalve ühing oma meeskonna registreerinud ja meie grupijuht on Tiina. Kui keegi tahab meiega 3.05 ühineda andku Tiinale teada (tiina@naabrivalve.ee) Minu 6-aastane poeg sai kutse lasteiakaaslase sünnipäevale 3-maiks ja minu suureks uhkuseks teatas ta, et eelistab siiski minu ja teiste naabrivalvuritega koos 3.mail Eestimaad koristama minna. Seega eeskuju on nakkav:)

Kommentaare ei ole: